La catedràtica de l’UJI, Marisa Salanova, rep la medalla d’argent de l’Ajuntament de Benetússer

24/10/2015 | SCP

Marisa Salanova, catedràtica de Psicologia Social de la Universitat Jaume I, ha sigut guardonada amb la medalla d’argent de l’Ajuntament de Benetússer, la seua localitat natal, per la seua trajectòria professional com a catedràtica a l’UJI i com a presidenta de la Societat Espanyola de Psicologia Positiva. La medalla d’argent de l’Ajuntament és la màxima distinció que lliura el consistori a aquelles persones, comerços i entitats que han contribuït amb el seu esforç a millorar la vida del municipi o realçar el nom de Benetússer.

L’acte de lliurament del guardó es va celebrar el passat 9 d’octubre amb motiu del dia de la Comunitat Valenciana en una cerimònia que va tindre lloc al Centre Cultural El Molí de Benetússer, a la qual van assistir més de 400 persones entre premiats, veïns, associacions i membres de la corporació municipal.

Marisa Salanova és directora del grup de recerca WONT (Work Organization Network) de la Universitat Jaume I. Té més de 300 publicacions nacionals i internacionals sobre psicologia de la salut ocupacional i més recentment s'ha centrat en la psicologia positiva aplicada al treball.

Ha publicat en revistes d'impacte com ara Journal of Applied PsychologyApplied Psychology: An Internacional Review, Anxiety, Stress & CopingJournal of Cross-Cultural Psychology i Computers in Human Behavior, Group & Organizational Management, entre d'altres.

A més, participa activament en projectes de recerca subvencionats amb fons públics i en activitats de consultoria i assessorament a empreses sobre prevenció de riscos psicosocials, formació, psicologia positiva aplicada i desenvolupament de RRHH, executats mitjançant contractes de R+D+i.