La Universitat Jaume I destina 40.000 euros per a beques de menjador

10/10/2015 | SCP

• Beques menjador beques-comedor beques_menjador

Cada beca de menjador té una dotació de 200 euros. | FOTO: Damián Llorens

Un any més, la Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, torna a convocar per al curs 2015/2016 les ajudes de menjador dotades cadascuna d’elles amb 200€.

La Universitat destinarà 40.000€ a aquestes ajudes que responen al compromís social de la Universitat per pal·liar situacions de dificultat social i econòmica.

Gràcies a les beques de menjador l’estudiantat té dret a un menú diari en les cafeteries de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Aquest és el cinqué any consecutiu que s'atorguen aquestes ajudes, són personals i intransferibles. Aquesta acció posa de manifest que l’UJI manté el seu compromís d’ajudar els seus estudiants.

Més informació: veoie@uji.es