L’estudiantat de la Universitat Jaume I tria els seus delegats i delegades per al curs 2015/2016

28/09/2015 | SCP

Els estudiants de la Universitat Jaume I estan cridats a les urnes per a elegir els delegats, delegades, subdelegats i subdelegades de classe. Les eleccions en el cas dels estudis de grau es realitzaran del 28 de setembre al 8 d’octubre de 2015 mentre que les d’estudis de màster es celebraran amb posterioritat. Es preveu que el procés electoral finalitze a començaments de novembre.

Representants del Consell de l'Estudiantat, de les associacions i antics delegats recorreran les aules per a donar suport a aquestes eleccions i promoure l'elecció dels representants de l'estudiantat. En total són al voltant de 210 nous delegats i delegades els que s’elegiran aquests dies. A la seua vegada els delegats i delegades triaran en uns dies als coordinadors de titulacions i el Consell General de titulacions.

Els delegats i delegades de classe representen els seus companys i s'encarreguen de ser els interlocutors amb el professorat, recollir les propostes i suggeriments de la classe i elevar-los als òrgans de govern i representació.

El Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa i el Consell de l’Estudiantat fan una crida a la participació de l'estudiantat a fi que aquest tinga i assumisca el protagonisme que es mereix mitjançant els diferents òrgans de participació de la Universitat com ara el Consell de l'Estudiantat, Consell General de Titulacions, juntes de centre, departaments, etc.