La Universidad Nacional de Colombia nomena professor honorari a Juan Bautista Carda

28/09/2015 | SCP

•  carda-honorari JuanCardaHonorari

Acte de nomenament a la Universitat Nacional de Colòmbia. | FOTO: Vox UJI

El catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat Jaume I i director de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real», Juan B. Carda, ha sigut nomenat professor honorari de la Universitat Nacional de Colòmbia (UNAL) per la seua col·laboració amb la Facultat de Ciències, tant en l’àmbit de la investigació com en docència especialitzada. L’acte, celebrat la passada setmana a Bogotà, s’ha emmarcat dins de la cerimònia acadèmica realitzada per aquesta universitat per a reconéixer la tasca docent i investigadora del professorat.

La Universitat Jaume I de Castelló col·labora acadèmicament amb la Universitat Nacional de Colòmbia amb l'objectiu de fomentar l'intercanvi entre l’estudiantat i professorat per a impulsar la formació i la recerca, una relació que es va iniciar des del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de l’UJI.