La professora M. Ángeles Pérez Cebadera analitza la corrupció a Espanya en un simposi internacional a Cambridge

28/09/2015 | SCP

•  perez-cebadera-cambridge maperezcambridge

M. Ángeles Pérez Cebadera durant la seua ponència en el simposi. | FOTO: Vox UJI

M. Ángeles Pérez Cebadera, professora titular de Dret Processal de la Universitat Jaume I, ha participat en el XXXIII Simposi Internacional de Cambridge sobre Delinqüència Econòmica que es va celebrar en el Jesus College de la Universitat de Cambridge del 6 a 13 de setembre sota el títol “The Limits of the Law, The Role of Compliance in the 21st Century”.

La professora de l’UJI, única ponent espanyola en el simposi, va oferir la conferència “Compliance and Corruption in Spain” en la qual va abordar la relació entre compliance (programa de compliment) i corrupció; com està regulat el compliance a Espanya i, finalment, la possibilitat d'implementar el compliance en l'Administració Pública com un mitjà per a combatre la corrupció.

M. Ángeles Pérez Cebadera és Magistrada Suplent de l'Audiència Provincial de Castelló. Entre les seues publicacions científiques destaca Las instrucciones al jurado i La nueva extradición europea: la orden de detención y entrega, així com articles i capítols de llibre sobre temes fonamentals de Dret processal, entre ells, en matèria processal penal, treballs relacionats amb la prova i el dret a la presumpció d'innocència. D'altra banda, en matèria civil, realitza publicacions de forma periòdica sobre qüestions controvertides en la revista Práctica de Tribunales: Revista de Derecho Procesal Civil y Mercantil. Així mateix, participa des de l'any 2007 com a ponent en els Cursos de Postgrau en Dret que se celebren a Toledo, en la Universitat de Castella-la Manxa.