AlumniSAUJI presenta la seua oferta de formació per al curs 2015/2016 L’amplia oferta en llengües es completa amb propostes d’informàtica, fotografia, cuina, nutrició, cosmètica, musicoteràpia i informàtica

14/09/2015 | SCP

El programa de l’antic alumnat i els amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI, presenta enguany una oferta composta per 18 cursos de temàtiques molt variades. Com en edicions anteriors, les llegües continuen sent part important i es sumen altres temàtiques formatives i lúdiques com és la fotografia, la cuina o la reedició del taller d’elaboració de cosmètics. També es presenta una programació d’activitats de formació complementària en anglès de grups de conversa i assessorament en expressió escrita.

Els cursos i tallers combinen els idiomes amb temàtiques que pretenen ajudar l’alumnat que vol completar la seua formació en àrees com la informàtica o d’altres més relacionades amb l’oci i la vida personal com l’autoconeixement a través de la fotografia i la musicoteràpia, la nutrició i la cuina més tradicional (pastisseria de Nadal o dolços de Magdalena i Pasqua) o l’elaboració de cosmètics per a ús domèstic. A més a més, part de l’oferta formativa s’ofereix en modalitat a distància per tal de facilitar l’accés sense necessitat de desplaçaments i amb llibertat horària per a l’alumnat.

També hi ha una part pensada per a compartir amb els més menuts de casa, amb un taller de nutrició per a xiquets i pares on ensenyar els fills i filles a menjar sa d’una forma més divertida i on tindran l’ocasió de provar aliments que normalment no s’atrevirien.

Quant a les activitats de formació complementàries, este curs AlumniSAUJI afegeix als exitosos Meeting Talk, grups de conversa de diferents nivells en anglès amb professorat natiu, una nova oportunitat de continuar millorant les destreses en llengua anglesa amb el Writing Consulting. Esta activitat consisteix en l’assessorament d’un tutor personal en tot tipus de redaccions i textos escrits de manera virtual però que, a més a més, es complementa amb sessions presencials de dubtes en grup.

Les primeres inscripcions començaran la segona quinzena de setembre i corresponen als cursos de català superior C2 i als preparatoris d’anglès dels nivells B1 i B2. També obrirà la matrícula la segona setmana de setembre el curs virtual d’actualització de coneixements mitjans d’anglès.

Les activitats formatives s’adrecen als membres d’AlumniSAUJI Premium, tot i que si queden places vacants s’obren també a la resta de la comunitat universitària.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per a enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats i que també volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI.

Més informació.