L’UJI fomenta la innovació educativa a través d’una jornada d’experiències

24/07/2015 | SCP

El vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat Jaume I, mitjançant la Unitat de Suport Educatiu, va organitzar el passat 17 de juliol de 2015 una Jornada d’Experiències d’Innovació Educativa dirigida al professorat novell en formació i als seus tutors i tutores.

Aquesta jornada va fomentar l’intercanvi d’experiències de formació i innovació dutes a terme dins del Programa de formació inicial de professorat de l’UJI. El professorat va tindre l’oportunitat de presentar i debatre les diferents experiències i projectes d’innovació educativa executats durant el aquest curs. Així mateix, es van lliurar els diplomes al professorat novell i als seus tutors i tutores en reconeixement al seu treball. Al final del matí es va presentar el pròxim programa de formació i la convocatòria de projectes d’innovació per al curs 2015/2016.

Des de la Unitat de Suport Educatiu es va animar el professorat assistent a continuar desenvolupant la seua carrera professional i participar activament en els processos d’innovació educativa i millora de la qualitat de la docència a la nostra Universitat.