La Biblioteca de l’UJI comptabilitza més de 250.000 entrades en període d’exàmens

24/07/2015 | SCP

Durant el passat període d’exàmens, del 24 de maig fins al 10 de juliol de 2015, la Biblioteca de la universitat pública de Castelló ha estat oberta en horari de 24 hores i ha comptabilitzat un total de 257.153 entrades. Aquesta xifra és molt representativa per l’ús que es fa i pel servei que es facilita a l’estudiantat universitari. La primera setmana de juny va haver una mitjana de més de 9.000 entrades per dia i el dia 26 de maig es van comptabilitzar 10.134 accessos.

L’alumnat universitari valora sempre positivament la biblioteca com a lloc d’estudi. L’obertura 24 hores de la biblioteca durant els exàmens es realitza des de l’any 1999. Les estadístiques i les valoracions realitzades en les enquestes, que es fan periòdicament, han demostrat que cal continuar oferint aquest horari en període d’exàmens per tal de donar un bon servei als usuaris i usuàries.