El XXV Congrés Español d'Informàtica Gràfica presenta els últims avanços del sector a Benicàssim

24/07/2015 | SCP

La Universitat Jaume I i l'Institut de Noves Tecnologies de la Imatge van organitzar la XXV edició del Congrés d'Informàtica Gràfica (CEIG 2015) que es va celebrar de l'1 al 3 de juliol a Benicàssim i que estava impulsada per la Secció Espanyola d’Eurographics.

Durant el CEIG es van presentar els últims avanços i contribucions dels investigadors en tots els àmbits de la Informàtica Gràfica mijançant ponències i pòsters. Cal destacar la gran qualitat dels treballs que es van rebre enguany i l'àmplia participació des de tot el territori nacional.

A més, el programa va incloure dues conferències convidades impartides per Sylvain Lefebvre, del Inria, sobre la relació entre la informàtica gràfica i els processos de fabricació; i per László Szirmay-Kalos, de la Universitat Tecnològica de Budapest, en relació a les tècniques i mètodes de Monte Carlo en tomografia. Així mateix, també es va comptar amb la intervenció de professionals de l'àmbit empresarial com Héctor Viguer, de Brainstorm, sobre escenografia virtual; i la de Raúl Colomer sobre la producció d'animació digital.