Ana Copoví i Marina Iglesias guanyen la tercera edició del Concurs de Traducció Literària

02/07/2015 | SCP

•  traduccio-literaria traduccio-literaria

Acte de lliurament dels premis. | FOTO: Vox UJI

Les alumnes Anna Copoví Carda i Marina Iglesias Bernardo han sigut les guanyadores de la tercera edició del Concurs de Traducció Literària adreçat a l’alumnat matriculat de les assignatures Traducció Literària B (Anglès)-A1 (Català) I i Traducció Literària B (Anglès)-A1 (Espanyol) I del Grau en Traducció i Interpretació de l’UJI. El concurs, que consistia en la traducció d’un text, ha estat organitzat pels membres del professorat Josep Marco, Maria Dolores Oltra i Pilar Ezpeleta i va comptar amb una gran participació de l’estudiantat. A més del primer premi, el professorat va concedir un accèssit a Lourdes Frasquet Porta.