Cáritas, Jabones Beltrán i Objetivo Cero es sumen a la Taula de Responsabilitat Social Corporativa de Castelló

02/07/2015 | SCP

La Taula de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Castelló compta amb tres nous membres que se sumen a la trentena d’empreses i organitzacions participants en una iniciativa que busca afavorir el desenvolupament de la Responsabilitat Social en la província de Castelló. Els nous membres són l'empresa de sabons artesans ecològics, Jabones Beltrán; l'organització eclesiàstica d'acció social, Caritas; i l'empresa consultora en sostenibilitat, Objetivo Cero.

Els nous membres van ser presentats a la reunió de la Taula de la RSC celebrada en la Universitat Jaume I el passat 12 de juny de 2015, en la que els assistents van valorar de forma molt positiva els últims esdeveniments de la Taula de la RSC de Castelló entre els que es troben la I Jornada de RSC de Castelló, celebrada el 18 de maig a l’UJI, que va comptar amb la participació del professor de RSC i membre del Patronat d'Economistes sense Fronteres, José Ángel Moreno, i d'empreses i organitzacions de les Taules de la RSC de Castelló i València. Així mateix, es va destacar l'èxit de la iniciativa de “Networking per a la busca d'ocupació”, celebrada en l'Hotel Luz el 4 de juny, en la que 40 persones desocupades proposades per Creu Roja, Síndrome de Down, ASPES i Patim van tindre l'oportunitat d'establir un contacte directe amb 24 empreses membres de la Taula de la RSC per a intercanviar experiències que els permeten trobar un treball.

La Taula de la RSC té com a objectiu la promoció de la Responsabilitat Social en la província de Castelló, tant entre el teixit empresarial com en el si d'entitats públiques i organitzacions presents en les comarques castellonenques, i pretén refermar-se com a punt de trobada, d'innovació i debat per a empreses i organitzacions. Després d'un parèntesi durant els mesos d'estiu, la Taula de la RSC, de la que forma part la Universitat Jaume I, té previst tornar a reunir-se el 18 de setembre de 2015.

Taula de RSC Castelló en Facebook.