Comença una nova edició del Castelló Global Program carregada de novetats Un intens «boot camp» i la creació del club d'empreses innovadores són les principals iniciatives que s'han incorporat en aquesta tercera edició

22/06/2015 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  •  global-program Global_Program_15DLL23_in

    Presentació de la tercera edició del Castelló Global Program a l'Hotel Luz. | FOTO: Damián Llorens

El programa d'acceleració i creixement empresarial Castelló Global Program, organitzat per Espaitec amb el suport de la Diputació de Castelló i la Universitat Jaume I, s'ha iniciat amb la presentació del Club d'Empreses Castelló Global Program, integrat per les 27 empreses que han participat i participen en el programa durant les seues tres consolidades edicions. La iniciativa naix amb l'objectiu de promoure les sinergies entre les empreses, dotar d'innovació al teixit industrial de la província i crear riquesa en el territori. 

La creació d'aquest club respon al sentiment de pertinença que s'ha forjat entre les empreses participants en les edicions anteriors, i han sigut elles mateixes les que han propiciat aquest grup de treball per a no perdre el contacte i seguir aprofitant les dinàmiques que tan bé els han funcionat durant el temps que han romàs en el programa. 

Una altra de les novetats d'aquesta edició és el boot camp d'arrencada. Durant dos dies, les nou empreses seleccionades han treballat intensament set mòduls relacionats amb àrees de la seua activitat com la segmentació de mercat, proposta de valor, preu de producte i avantatge competitiu, entre d'altres. L'objectiu era analitzar en dos intensos dies el seu estat per a començar a realitzar canvis cap al creixement durant els pròxims sis mesos de programa. 

Presentació III Castelló Global Program 

La jornada de presentació de la tercera edició, en la qual han participat el vicerector de Recerca i Doctorat, Antonio Barba; el director general d’Espaitec, Paco Negre, i el diputat Vicent Sales, ha sigut el punt d'inici pràctic per a les nou empreses participants en un programa que, a través d'una vintena de sessions intensives de formació distribuïdes entre juny, juliol i setembre, i tutories personalitzades fins al mes de desembre, assentarà els pilars més importants d'un projecte empresarial amb llarg recorregut. 

El Castelló Global Program és molt més que un programa de formació, permet canviar la mentalitat de les empreses per a aprendre noves 'formes de fer' basades en la innovació. «És formar part d'un selecte grup d'empreses on les sinergies i col·laboracions donen lloc a noves idees i productes, és envoltar-se d'experts docents del món empresarial que agiten el teu coneixement per a transformar la teua empresa», han indicat els membres de l'organització.

Les empreses participants en aquesta tercera edició són les següents: I-Force (Castelló), Entropy Factory (Les Coves de Vinromà), Ingeniería Interactiva del Ocio Innoibérica (Castelló), Cervezas Badum (Peníscola), Turrones Agut (Bell-lloc), Pinosport (Benicàssim), Mediterranean Taste, Wine on Fire (Sogorb), Cocinar Emociones Comunicación (Benicàssim) i Buzzapi (Castelló).

Més informació: www.castellonglobalprogram.com

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions