Quatre alumnes del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I de Castelló s'han alçat amb els premis el Sol d'Or i el Sol de Plata de Joves Creatius del prestigiós certamen El Sol, el Festival Iberoamericà de Comunicació Publicitària. El lliurament de premis va ser dissabte 30 de maig a Bilbao, on s'ha celebrat la trentena edició d'aquest festival que lliura els guardons més importants de la professió.
En la categoria de Joves Creatius concorren universitats i escoles de creativitat de tota Espanya i Iberoamèrica i a la final van passar 14 equips dels quals tres eren del Grau de Publicitat de la Jaume I, dos equips formats per alumnes de quart curs i un de tercer. Dels tres premis que es concedeixen als Joves Creatius, els dos més importants van ser per a l’UJI: el Sol d'Or se'l van emportar Cristina Alcuña Gil i Virginia Vázquez Alegre i el Sol de Plata va ser per a Ana María Tebar i Silvana Yrigoyen.
Els treballs premiats han sigut la proposta a un briefing lliurat per Universal Music Spain, on havien de fer una campanya de llançament per a un nou disc de David Bisbal amb el repte de rejovenir al públic i els fans del cantant.
Aquest festival concentra durant tres dies als professionals i les agències més importants del panorama publicitari.