L’UJI augmenta el crèdit per a les ajudes de la matrícula dels graus

22/06/2015 | SCP

La Universitat Jaume I ha augmentat la partida econòmica destinada a les ajudes de matrícula per a l'estudiantat de grau per al curs acadèmic 2014/2015 gràcies a l'aportació del Consell de l'Estudiantat, que ha destinat a aquestes ajudes un import de 13.000€ del seu pressupost.

Aquesta aportació està destinada a l’alumnat de segon curs i posteriors i se'n poden beneficiar fins a 146 persones amb una ajuda individualitzada màxima de 500€. Amb això, el global que es destina aquest curs a les ajudes de matrícula és de 93.000€.

La vicerectora d 'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, ha ressaltat l'esforç del Consell de l'Estudiantat i ha agraït aquesta iniciativa que contribueix a facilitar l'estudi a l’alumnat que presenta dificultats per continuar-lo de manera regular.

Més informació: http://ujiapps.uji.es/perfils/estudiantat/dise/ajudesuji/