L’UJI i Ibercaja Banco signen un conveni de col·laboració en matèria de màrqueting

06/06/2015 | SCP

•  conveni-ibercaja Conveni_Ibercaja_15DLL23_in

Acte de signatura del conveni. | FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, i el director territorial de Ibercaja Banco a l’Arc Mediterrani, Jaime Rebull, han signat un conveni pel qual la universitat i l’entitat financera es comprometen a realitzar conjuntament un estudi de màrqueting.

Ibercaja col·labora mitjançant aquest conveni amb la investigació del grup de recerca IMK Innovació en Màrqueting de la Universitat Jaume I. Aquest estudi, anomenat «Influència del màrqueting en la lleialtat del consumidor. Un enfocament conjunt des de l'òptica de l'empresa i el client basat en el sector bancari espanyol», utilitzarà diverses dades de l'entitat bancària per tal de tractar de desvetllar les incògnites sobre els efectes reals del màrqueting sobre els seus clients; a més també s'ha signat un conveni marc entre ambdues parts per a futures col·laboracions.

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, ha agraït la col·laboració d’aquesta entitat bancària que contribueix a la integració de l’UJI amb el seu entorn. També ha afegit que espera que el conveni marc puga fer que Ibercaja Banco col·labore amb l’UJI i «ajude a formar a les persones i cree un benefici per a la societat».

Per la seua part el director territorial de Ibercaja a l’Arc Mediterrani, Jaime Rebull, ha donat les gràcies a la universitat per aquesta col·laboració i ha afegit que per a Ibercaja Banco és important apropar-se a la societat i «la idea és tenir una continuïtat, veure com podem millorar entre tots i continuar col·laborant».

A la signatura han assistit també Javier Company, director de zona 5 de l'Arc Mediterrani de Ibercaja Banco; Miguel Ángel Moliner, vicerector d'Economia i PAS, i Diego Monferrer, professor del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting.