L’UJI presenta cinc noves cartes de serveis 11 unitats organitzatives de la Universitat compten amb aquest document en el que recullen els seus compromisos de qualitat

11/05/2015 | SCP

•  cartes-serveis _MG_3756in

Acte de presentació de les cinc noves cartes de serveis. | FOTO: Àlex Pérez

La vicerectora de Planificació Estratègica, Qualitat i Igualtat, M. José Oltra, ha presentat  les noves cartes de serveis de la Biblioteca, el Servei d’Esports, l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), l’Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP) i el Servei d'Activitats Socioculturals (SASC).

Aquestes cartes de servei són el resultat d'un procés de reflexió respecte quins són els públics objectius de cadascun d'aquestos serveis, quines són les seues metes i també a què es dediquen com a compromís per a avançar en la millora dels serveis que es presten. «La Universitat Jaume I té com un dels seus signes d’identitat el compromís amb la qualitat en totes les seues manifestacions. La nostra voluntat és avançar en l’excel·lència en l’àmbit docent, d’investigació, cultural i de gestió i per això estem immersos en un procés d’implantació i revisió de les cartes de serveis» ha assenyalat M José Oltra.

Les cartes de serveis presenten una estructura normalitzada en la que es recull la descripció del servei, la seua localització, l'horari d'atenció al públic, la seva estructura i àrees temàtiques, així com els seus compromisos i indicadors de qualitat. A més de tota la informació, l’elaboració i revisió d’aquests documents inclou una part important del treball que es fa que implica tota una reflexió i anàlisi per part de les unitats de gestió. «Es tracta d’un treball que no es veu però que té gran valor com a intangible del saber fer per part de les unitats» ha afegit la vicerectora.

De les cinc cartes de serveis presentades en aquesta ocasió, quatre s’han actualitzat i una, la del SASC, s’ha elaborat completament nova per primera vegada. D’aquesta manera, l’UJI suma 11 cartes de serveis des que fa uns anys començara aquest procés. Es tracta de les cartes corresponents als serveis de Biblioteca, el Servei de Gestió de la Docència i Estudiants, el Servei d'Esports, l'Oficina de Promoció i Avaluació de la Qualitat, l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, l’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic, l’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques, l’Oficina de Relacions Internacionals i el Servei d’Activitats Socioculturals. Per últim, també compten amb carta de serveis la Fundació Isonomia i el Grau en Traducció i Interpretació.

Més informació de les cartes de servei de l'UJI: http://ujiapps.uji.es/serveis/opaq/base/gestio-qualitat/cartes-serveis/