L'UJI i la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos lliuren 16 beques de postgrau Les dues institucions han renovat el conveni per al curs acadèmic vinent

25/05/2015 | SCP

•  balaguer-gonel Becas_Balaguer_15DLL54_in

Aquest curs s'han concedit 16 beques de les 103 sol·licituds rebudes, amb un import total de 15.000 euros. | FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president del patronat de la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, han renovat el conveni entre les dues entitats per al programa de beques de postgrau del curs 2015-2016 dirigit a l’estudiantat de la Jaume I. En l’acte també s'ha fet lliurament de les 16 ajudes concedides per a aquest curs acadèmic 2014-2015.

La Fundación Balaguer-Gonel Hermanos dota amb 15.000 euros a l’UJI per a la convocatòria de beques dirigides a l'alumnat dels estudis de postgrau de la Universitat Jaume I. Les beques, destinades a satisfer parcialment la matrícula del curs de postgrau, es concedeixen sobre la base de la nota mitjana de l'expedient acadèmic corresponent als estudis de grau o titulacions ja finalitzats. Els beneficiaris han de ser naturals o residents de la província de Castelló i cursar estudis de postgrau. La propera convocatòria s'efectuarà en el mes d’octubre de 2015. Durant aquest curs acadèmic s'han concedit 16 beques de les 103 sol·licituds rebudes, amb un import total de 15.000 euros.

El president del patronat de la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, ha mostrat la seua satisfacció per la renovació del conveni i ha afirmat que aquesta iniciativa compleix la fi social, docent i cultural de la fundació. A més, ha destacat que la Universitat Jaume I és una prioritat per a la Fundació com a referència en l'àmbit de la docència.

Per la seua banda, el rector de l’UJI, Vicent Climent, ha agraït a la Fundació el continu suport rebut i la seua aposta per l'entramat social a través del suport als estudiants de postgrau en aquests moments de dificultats econòmiques. Així mateix, Climent ha destacat la importància de què els estudiants continuen la seua formació realitzant estudis de postgrau, «anem cap a un món que requereix coneixements molt especialitzats i continuar amb la vostra formació us donarà majors oportunitats en el mercat laboral».