El director d’investigació de l’Escola de Negocis del Trinity College de Dublín visita l’UJI

25/04/2015 | SCP

•  trnitiy-college trinity-college

D'esquerra a dreta: Paul Coughlan, Vicent Climent i Mª José Oltra. | FOTO: VOX UJI

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha rebut la visita del director d’investigació de l’Escola de Negocis del Trinity College de Dublín, el qual ha realitzat una estada a la universitat pública de Castelló dins d’un projecte de millora educativa. A la reunió va assistir també la vicerectora de Planificació Estratègica, Qualitat i Igualtat, Mª José Oltra, com a professora del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting.

Paul Coughlan és professor de Direcció d'Operacions i Desenvolupament de Nous Productes en el Trinity College. També ha ocupat alts càrrecs administratius com director de MBA, director de Postgrau d'Ensenyament i Aprenentatge, i codirector de l'Acadèmia d'Innovació TCD-UCD. Fora del Trinity College, ha sigut president de l'Institut Europeu d'Estudis Avançats en Gestió (EIASM) de 2003 a 2009. El seu treball en el desenvolupament de productes i la millora contínua ha abastat una gran part de la seua recerca en la qual participen empreses dedicades a l'aprenentatge.