La Universitat Jaume I llança una nova convocatòria d’ajudes de matrícula

12/04/2015 | SCP

• Matrícula beques-matricula matricula

El termini màxim per a presentar les sol·licituds finalitza el pròxim dia 30 d'abril de 2015. FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, ha convocat de nou per al curs 2014-2015, 160 beques de matrícula destinades a l'estudiantat que cursa estudis de Grau. S'atorguen 40 beques de primer curs i 120 ajudes van destinades a l’estudiantat de segones matrícules i posteriors.

El termini màxim per a presentar les sol·licituds finalitza el dia 30 d'abril de 2015. L'import màxim de cada ajuda és de 500€ i es distribuiran en funció dels requisits econòmics i acadèmics que marca la convocatòria. El termini màxim per a presentar les sol·licituds finalitza el dia 30 d'abril de 2015.

L'objecte de la convocatòria és donar suport a l 'estudiantat tenint en compte les diverses circumstàncies acadèmiques i/o familiars i promoure alhora l’accés i permanència en els estudis superiors i amb la finalitat de no deixar desprotegit l’alumnat.

Amb aquest ja són quatre anys consecutius que surt la convocatòria d'ajudes per a compensar l'increment de les taxes i de preus de matrícula. Aquesta actuació s'emmarca dins dels compromisos que el Consell de Direcció es va marcar per al curs acadèmic actual fruit del compromís per facilitar la igualtat de condicions d'accés a l'estudi per a l'estudiantat.