La Jaume I rep 21 estudiants de la Western Illinois University amb el programa WISE Spain

12/04/2015 | SCP

•  benvinguda-wise Western_Illinois_15DLL20_in

L’estudiantat nord-americà s'allotjarà amb diverses famílies de Castelló i assistiran durant tot el mes a classes d'espanyol. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I, a través de l'Oficina de Relacions Internacionals (ORI), ha rebut 21 estudiants nord-americans de la Western Illinois University amb la seua professora d'espanyol dins del programa WISE Spain, en el qual la Universitat participa per vuitena vegada.

L’alumnat, que ha visitat diferents instal·lacions del campus universitari, com la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques on donaran classes d’espanyol, ha sigut rebut per la directora acadèmica de l’ORI, Mercedes Sanz en un acte de benvinguda en el qual han conegut els mentors i professors que els acompanyaran durant aquest mes. Mercedes Sanz també ha recordat que durant aquest curs més de 260 estudiants internacionals han arribat a l’UJI.

L’estudiantat nord-americà s'allotjarà amb diverses famílies de Castelló i assistirà durant tot el mes a classes d'espanyol. L'estada també inclou diverses activitats culturals que l’ORI ha preparat, com per exemple una visita al Museu de Belles Arts de Castelló, excursions a València, Peníscola i Morella, un curs de cuina espanyola a l'Escola d'Hostaleria i una visita d'un cap de setmana a Barcelona, entre altres activitats.

Després del mes replet d'activitats i formació l’estudiantat realitzarà una prova final del curs d’espanyol, en la qual podran demostrar els coneixements adquirits durant la seua estada a Espanya. El 29 d'abril tindrà lloc l'acte de comiat i el lliurament de diplomes, que serà l'acte final oficial d'aquesta edició del programa WISE Spain.

WISE Spain és un programa impulsat per la Western Illinois University en col·laboració amb la Universitat Jaume I i el Col·legi d'Espanya de Salamanca. Aquesta iniciativa permet als participants millorar el seu nivell d'espanyol, així com conèixer dues ciutats universitàries espanyoles amb una estada de dos mesos a Salamanca i un mes a Castelló.