L’UJI reforça la seua aposta per la Responsabilitat Social incrementant la seua presència a la Mesa de la RSC de Castelló

10/11/2014 | SCP

La Universitat Jaume I vol reforçar la seua aposta per la Responsabilitat Social incrementant la seua presència en la Mesa de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Castelló de la que formen part diferents empreses i organitzacions no governamentals de la província. L’UJI està present en la Mesa de la RSC des de la seua creació a través del grup d'investigació en Gestió de l'Ètica i de la Responsabilitat Social Empresarial, GERSE, dirigit pel catedràtic d'Ètica Domingo García Marzá. Ara es busca incrementar el suport de la Universitat a la Mesa de la RSC donant-li cobertura institucional i integrant-se en ella com a part del compromís de responsabilitat social de la pròpia Jaume I.

La Mesa, que es va presentar oficialment en públic el passat mes de març, té com a objectiu la promoció de la Responsabilitat Social a la província de Castelló, tant entre el teixit empresarial com en el si d'entitats públiques i organitzacions presents a les comarques castellonenques, refermant-se com a punt de trobada, d'innovació i debat per a empreses i organitzacions. En l'última reunió, celebrada el passat 17 d'octubre a l’UJI, es va acordar donar un renovat impuls a la Mesa a fi d'avançar en la seua consolidació com resultat de l'esforç col·lectiu d'empreses i ONG per intercanviar bones pràctiques i fomentar la RSC a Castelló.

La Mesa de la RSC, que tornarà a reunir-se el pròxim 28 de novembre, està oberta a la participació de noves empreses i entitats tant per iniciativa pròpia com a proposta d'algun dels seus membres.

Taula de RSC Castelló en Factbook: https://es-es.facebook.com/mesarscastellon

Correu electrònic: mesarsc@gmail.com