Investigadors del Grup MEICRI participen en la biennal del Laboratoire International sur l’Inclusion Scolaire (LISIS) celebrada a Canadà

10/11/2014 | SCP

• LISIS meicri-canada lisis

Participants en la segona «Biennal du LISIS» celebrada en l’Université du Québec à Trois-Rivières. | FOTO: VOX UJI

Els professors i investigadors del Departament d'Educació de la Universitat Jaume I i membres del Grup MEICRI Odet Moliner i Joan Traver han participat en la segona «Biennal du LISIS» celebrada en l’Université du Québec à Trois-Rivières (Canadà) el passat mes d'octubre.

Els professors de l’UJI van presentar la ponència titulada «Visió de la inclusió escolar a Espanya» i els resultats preliminars d'una recerca sobre les «Estratègies de participació democràtica per a la construcció d'escoles inclusives i comunitàries».

El LISIS és una institució que agrupa investigadors canadencs, suïssos, espanyols i italians que desenvolupen projectes conjunts sobre l'educació inclusiva. Després de 20 anys de la Declaració de Salamanca sobre l'educació inclusiva, la biennal s'ha centrat en l'estat de la inclusió en els països implicats i el desenvolupament de projectes de recerca sobre la inclusió escolar en la francofonia i l'Europa llatina.