La UJI assisteix a la presentació de la nova marca «Endavant» del Villarreal CF

27/10/2014 | SCP

El vicerector Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals de la Universitat Jaume I, Wenceslao Rambla, ha assistit a l'acte de presentació de la nova marca corporativa del Villarreal CF«Endavant» en representació de l'àrea Endavant Aula Vila-real CF UJI, en la qual el club aposta per la recerca i el desenvolupament de l'esport, així com amb la concessió de beques als esportistes universitaris més destacats. L'acte de presentació va tenir lloc en El Madrigal dirigit pel president del club, Fernando Roig.

La nova marca corporativa «Endavant», naix amb l'objectiu de transmetre i representar els valors del club groguet a través de les diferents activitats que està realitzant des de fa més d'una dècada amb finalitats socials, culturals, esportius i educatius.

El club manté un acord amb la Universitat Jaume I de Castelló per a fomentar la formació, la recerca, la difusió del coneixement i la innovació en l'àmbit de l'esport, a més de repartir beques als seus esportistes.

Durant l'acte de presentació, Wenceslao Rambla, va donar l'enhorabona al club per la creació de la nova marca. «Aquest projecte del Vila-real incrementará la riquesa i la possibilitat de visibilitzar-se de la província de Castelló. Va a tenir molts beneficis per a tots», va comentar Wenceslao Rambla.

El vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals de l’UJI també va recordar les ajudes que rep per part del Villarreal: «Tenim ara mateix 42 esportistes d'elit becats pel Villarreal CF en la Universitat que tenen uns expedients excel·lents i que compaginen la seua carrera amb l'esport. A més hem donat 28 ajudes més a gent perquè complemente la seua formació. Més de 15.000 euros en total».

Per a concloure, Wenceslao Rambla va destacar la importància de la recerca i el desenvolupament en el món de l'esport. «Tractem l'esport com una ciència més mitjançant la recerca i el desenvolupament. Cal tenir en compte que l'esport és molt important en la vida real perquè és un espectacle que ajuda al desenvolupament de les persones» va destacar.