L’UJI i Audio Gil treballaran conjuntament en l’atracció d’estudiantat internacional

03/10/2014 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, i la gerent d’Audio Gil-Spanish Institute, Reyes Gil, han signat dijous 2 d’octubre de 2014 un conveni marc per atraure estudiantat internacional i un protocol específic per a la col·laboració en la difusió d’un programa conjunt de curs d’espanyol d’Audio Gil i la seua continuïtat en programes de grau o màster de la Universitat Jaume I.

Audio Gil informarà sobre l’oferta educativa de la universitat pública de Castelló al seu estudiantat i prepararà un programa acadèmic que incloga una continuïtat per a l’estudiantat des de la formació en llengua i cultura espanyoles fins a la formació universitària.

L’UJI facilitarà els materials promocionals necessaris i informarà el futur estudiantat internacional sobre la possibilitat de contractar un curs d’espanyol en Audio Gil que els permeta la continuïtat en determinats programes de grau i màster en la Universitat Jaume I durant la realització o en finalitzar el seu curs en Audio Gil.

La gerent d’Audio Gil ha indicat que «és una gran oportunitat per a la nostra entitat presentar a l’estudiantat la possibilitat de continuar els seus estudis de nivell superior en un centre com l’UJI i conèixer també la cultura universitària». Per la seua banda, el rector ha comentat que «aquest conveni s’emmarca en la línia d’internacionalització en què treballa l’UJI, en la qual és fonamental la col·laboració d’empreses amb l’experiència d’Àudio Gil».

A l’acte de signatura han assistit el vicerector d’Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner; el cap d’estudis de Tecnologia i Qualitat d’Àudio Gil, Pablo Felip, i la CEO de Suoyuo, Beatriz Irún.

Imatges de l’acte: http://ujiapps.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2014/10/02/conveni-audiogil/