L’Escola acull una jornada sobre disseny i programació d’aplicacions mòbils

23/06/2014 | SCP

•  programacio-mobil foto_03_apps_mobil_DLL08-350

Els assistents van conèixer el flux de treball i les eines necessàries per al disseny i desenvolupament d’una aplicació mòbil. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

L’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals va acollir el 18 i 19 de juny les II Jornades de Disseny i Programació Mòbil, organitzades per l’UJI, l’empresa Emotional Apps i el grup de recerca Geospatial Technologies Research Group (GEOTEC).

L’objectiu de les jornades era que els assistents conegueren el flux de treball i les eines necessàries per al disseny i desenvolupament d’una aplicació mòbil. D’una banda, es va abordar la fase de disseny amb l’eina Sketch 3, amb la qual es van dissenyar alguns exemples de pantalles per a l’aplicació. A continuació, es va introduir la funcionalitat de l’app a través de la implementació del codi, tant per a Android com per a iPhone.

A partir d’aquest material, es va plantejar un concurs entre els assistents de millora tant del disseny com de la implementació en les dues plataformes. Els guanyadors van ser David Oliver Blasco i Jorge Domingo Arnau de Castro, que van rebre un disc dur i un iPod Shuffle, respectivament.

Altres notícies de l'ESTCE:

L'Associació Europea de Laboratoris d'Informació Geogràfica i l'Associació Internacional de Fotogrametria i Teledetecció impulsaran la recerca en informació geogràfica