Una trentena d’estudiants dels Estats Units realitzen a l’UJI un programa de formació intensiva en administració d'empreses

17/06/2014 | SCP

• Visita University of St. Edward's de Texas estudiants-americans foto07w

El grup també farà un projecte de voluntariat amb l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

La vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, acompanyada del director de l'Oficina de Relacions Internacionals, Ricardo Chiva, ha donat la benvinguda a un grup de 31 estudiants de la Universitat Saint Edwards de Texas, Estats Units, que han vingut a Castelló per a fer un curs intensiu d'administració d'empreses del 16 al 20 de juny de 2014.

El grup (integrat per 25 estudiants de màster, tres professors i tres doctorands de l'UJI) també farà un projecte de voluntariat amb l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS) al centre de veterans de Castelló, a banda de nombroses activitats formatives i culturals. Dins del programa, 12 dels estudiants faran unes sessions de visites a empreses de la província, com ara Altava, Manufacturas Feber i Peronda.

En 2012 ja es va fer una estada similar amb estudiants nord-americans que van vindre a fer el mateix curs, «Doing business in Spain». D'aquest curs intensiu, quatre estudiants es van quedar vinculats amb l'UJI: tres doctorands dirigits per professors d'Administració d'Empreses de l'UJI i un estudiant que està actualment acabant els estudis de màster a la Universitat Jaume I.

El Vicerectorat de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme ha organitzat aquest programa formatiu amb la finalitat de continuar consolidant la seua iniciativa d’aconseguir un major grau d’internacionalització, per tal d'augmentar les possibilitats de cooperació i col·laboració amb altres universitats.