Més de 190 estudiants han realitzat aquest curs estudis de postgrau propis de l’UJI

20/06/2014 | SCP

• Postgrau propi cloenda-postgraus POSTGRADOS-350

L’acte de cloenda es va celebrar el 19 de juny al Centre de Postgrau i Formació continuada. | FOTO: A. PRADAS

La Universitat Jaume I va celebrar el passat 19 de juny l’acte de cloenda dels estudis de postgrau propis, uns estudis oferits a través del Centre de Postgrau i Formació continuada i de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI) que més de 190 estudiants han realitzat aquest curs acadèmic. L’acte va comptar amb la presència del vicerector d’Investigació i Doctorat, Antonio Barba; el vicepresident de la FUE-UJI, Luis Batalla, i la catedràtica del Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia, Cristina Botella.

Barba va destacar el vincle permanent que té la Universitat amb el teixit productiu i de serveis del seu entorn socioeconòmic per tal de satisfer les necessitats i expectatives d’especialització dels graduats i professionals. En aquesta línia, va assenyalar que l’UJI ha fet un pas més amb la creació de l’Escola de Doctorat, amb la qual «volem mostrar que el doctorat també és un camí de producció de coneixement per a la seua transferència a l’empresa, un focus d’innovació que hem de saber potenciar com a planter de futur per a l’economia del territori».

Finalment, el vicerector va animar els assistents a no deixar mai de formar-se, a no deixar mai d’aprendre, ja que «no hi ha progrés personal ni col•lectiu, ni conquesta d’una qualitat de vida real, que no passen per l’adquisició de coneixements i competències».