Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la Fira del Llibre de Madrid 2014 Hi participen 43 segells editorials universitaris

08/06/2014 | SCP

Les novetats editorials de Publicacions de la Universitat Jaume I són presents a la Fira del Llibre de Madrid, al parc del Retiro, fins el 15 de juny, a la caseta de l’UNE, on hi ha mostra dels fons de les editorials universitàries agrupades en l’associació. Els 43 segells editorials universitaris (un 13% més que en  2013) acudeixen a aquesta 73a Fira del Llibre de Madrid amb el propòsit d'apropar la recerca universitària a un públic no especialitzat, que segons les dades parcials de l’inici de la Fira, ja ha fet incrementar les vendes respecte de l’any passat.

Un any més, es tracta de «comunicar i difondre la imatge de l'edició universitària com un servei modern, de qualitat investigadora, a cavall entre la tradició i l'avantguarda, interessat a liderar els canvis que presenten els nous escenaris digitals», assegura l’UNE. Els 1.860 volums que s'han reunit per a aquesta cita (un 15% més que l'any passat) es mostraran en la caseta número 9 de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE).

Les editorials de les universitats espanyoles han preparat una selecció de les seues novetats i de les obres científiques més emblemàtiques de cada segell, així com dels títols que tenen una major projecció social amb la finalitat d'atraure no solament professors, estudiants i investigadors, sinó el públic general. Abasten les més diverses àrees de coneixement i temàtiques: política, història, filosofia, dret, poesia, cinema, art, música, comunicació, medi ambient, astrologia, turisme i educació, entre altres.