Andreu Casero, nomenat editor adjunt de la «Revista de la Asociación Española de Investigación en Comunicación» (RAE-IC)

09/06/2014 | SCP

• Andreu Casero andreu-casero AndreuCasero

Andreu Casero, professor i vicedegà del Grau en Periodisme.

El professor i vicedegà del Grau en Periodisme a la Universitat Jaume I de Castelló, Andreu Casero Ripollés, ha sigut nomenat editor adjunt de la Revista de la Asociación Española de Investigación en Comunicación, RAE-IC (http://www.revistaeic.org/). Es tracta d’una nova publicació dirigida com a editor general pel catedràtic de Periodisme de la Universitat de Santiago de Compostel·la, Xosé López García. El professor Andreu Casero s'ha mostrat satisfet per la seua designació que «comporta un reconeixement a la recerca en comunicació que es fa a l’UJI i un indicador del prestigi que la nostra universitat té en aquest àmbit científic».

La RAE-IC naix amb la voluntat de ser l’espai de publicació de referència de la recerca espanyola i llatinoamericana en l’àmbit de la comunicació. La seua vocació és apostar per les investigacions de qualitat i per afavorir la internacionalització. La revista s’editarà en suport digital i accés obert, estarà subjecta a la revisió per parells cecs i tindrà una periodicitat semestral. El primer número, previst per al segon semestre de 2014, es dedicarà a la temàtica «Gènere i comunicació».

La RAE-IC està impulsada per l'Associació Espanyola d'Investigació en Comunicació (AE-IC). És la principal societat científica del camp de la comunicació a Espanya, ja que compta amb vora 600 socis i set seccions: comunicació estratègica i organitzacional, comunicació i cultura digital, estructura i polítiques de la comunicació, estudis d’audiència i recepció, estudis sobre el discurs, producció i circulació de continguts i teoria i mètodes de recerca en comunicació. El seu president actual és el catedràtic de la Universitat Autònoma de Barcelona Miquel de Moragas.