Alumnes internacionals del Centro de Español Hispania visiten l'UJI

07/03/2014 | SCP

• Visita estudiants internacional visita-internacionals Estudiantsinternacionals

Els estudiants, majoritàriament de procedència xinesa i russa, s'han informat sobre els estudis de grau i màster. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

Un grup d'estudiants internacionals del Centro de Español Hispania de València, majoritàriament de procedència xinesa i russa, ha visitat la Universitat Jaume I acompanyats de Victoria Sanahuja i Juan José Ruiz per a informar-se dels estudis de grau i màster amb què poden continuar la seua formació.

La visita ha començat amb un acte de benvinguda on el rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent; la vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, i el vicerector de Planificació Estratègica, Qualitat i Comunicació, Miguel Ángel Moliner, els han rebut i oferit una breu xarrada orientativa.

El rector els ha dirigit unes paraules destacant que la Universitat Jaume I és una institució docent jove, moderna, progressista i centrada en la qualitat, remarcant la seua qualitat docent i investigadora. S'ha recalcat la gran oferta acadèmica que ofereix la Universitat Jaume I, amb 31 estudis de grau i més de 40 estudis de màster, tots dos dividits en quatre àmbits com són el social i humà, jurídic i econòmic, científic i tecnològic, i de salut, així com les modernes instal·lacions de què la Universitat disposa.

Després de la xarrada i una fotografia de grup, s'ha realitzat una visita guiada pel campus en què han pogut conèixer la biblioteca, les instal·lacions esportives, algunes aules i la residència d'estudiants.

Aquest tipus d'accions respon al compromís de la Universitat amb la internacionalització tant de l'alumnat com del professorat. Aquest compromís té un sentit bidireccional facilitant l'acolliment d'estudiants i professors internacionals, així com l'estada a l'estranger, tant d'estudiants com de professors, en àmbits tan diversos com la recerca, la formació i fins i tot les pràctiques professionals.

Fotografies