L’UJI llança una tercera convocatòria d’ajudes de matrícula

14/03/2014 | SCP

• Matrícula beques-matricula matricula

El termini màxim per a presentar les sol·licituds finalitza el pròxim dia 20 de març de 2014. FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, ha convocat una vegada més, per al curs 2013/2014, 160 beques de matrícula destinades a l'estudiantat amb una quantitat global de 80.000 €. S'atorguen 40 beques de primer curs i la resta van destinades a estudiantat de segones matrícules i posteriors.

L'objecte de la convocatòria és donar suport a l’estudiantat tenint en compte les diverses circumstàncies acadèmiques i/o familiars i promoure alhora l’accés i permanència en els estudis superiors amb la finalitat de no deixar desprotegit l’estudiantat.

Amb aquesta ja són tres les convocatòries d'ajudes que s'han llançat des de la Universitat per a compensar l'increment de les taxes i de preus de matrícula. L'import màxim de cada ajuda és de 500 € i es distribuiran en funció de requisits econòmics i acadèmics que marca la convocatòria. El termini màxim per a presentar les sol·licituds finalitza el pròxim dia 20 de març de 2014.

Paral·lelament i per primera vegada s'ha realitzat una convocatòria d'ajudes per a l'estudiantat que presenta circumstàncies personals sobrevingudes en el present curs acadèmic, amb una dotació global de 25.000 €, amb una ajuda màxima de 1.200 €.

Aquestes dues actuacions s'emmarquen dins de les prioritats que el Consell de Direcció es va fixar per al present curs acadèmic, fruit del compromís per a facilitar la igualtat de condicions d'accés a l'estudi per a l'estudiantat.

Més informació: http://www.uji.es/infoest/ajudes/.

Altres notícies:

Més de 250 estudiants de l’UJI sol·liciten la beca Santander per a pràctiques remunerades en pimes