L’UJI participa en el nou programa Stella Junior del Compostela Group of Universities Aquesta iniciativa permetrà a l’estudiantat de la Jaume I realitzar pràctiques en altres universitats de la xarxa

17/01/2014 | SCP

La Universitat Jaume I participa en el nou programa Stella Junior que ha posat en marxa el Compostela Group of Universities (CGU). Aquesta iniciativa ofereix a l’estudiantat la possibilitat de realitzar practiques curriculars i extracurriculars en altres universitats adherides a aquest projecte amb estades que oscil·len entre dues setmanes i 12 mesos. En aquesta primera convocatòria participen un total de 25 universitats tant nacionals com internacionals. En concret, 10 espanyoles, nou d’altres països europeus i sis de fora d’Europa.

Stella Junior pretén augmentar l’ocupabilitat de l’estudiantat universitari i oferir un major coneixement de les universitats membres de Compostela Group of Universities. A més, amb l’objectiu de millorar les competències i qualificacions, el CGU busca facilitar i promoure la mobilitat dels estudiants com a base per a la millora dels seus coneixements lingüístics, culturals i especialment professionals.

El programa opera com una actualització permanent de dades a través de la web del Group Compostela of Universities on els estudiants poden trobar les ofertes disponibles. A més, el CGU proporcionarà quatre beques de mobilitat amb preferència per les estades que impliquen mobilitat intercontinental.

El termini per a presentar sol·licituds finalitza el 5 de febrer de 2014 a través de l’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques de l’UJI. Més informació sobre condicions i procediment.

L’UJI és membre fundador i actiu del Compostela Group of Universities, associació sense ànim de lucre que té com a finalitat fomentar la cooperació i promoure el diàleg en tots els camps relacionats amb l’educació superior.