Inmaculada Fortanet és nomenada nova secretària executiva de la CICUE

16/01/2014 | SCP

• Inmaculada Fortanet inmaculada-fortanet inmaculada_fortanet

Inmaculada Fortanet és professora titular de l’UJI i coordinadora del grup d'investigació GRAPE. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

La vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, ha sigut nomenada secretària executiva de la Comissió d'Internacionalització i Cooperació de les Universitats Espanyoles (CICUE) de la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyols (CRUE). Fortanet és membre d'aquesta comissió des de novembre de 2011 i la durada del nou càrrec és de dos anys, amb possibilitat de redesignació.

La CICUE està integrada pels màxims responsables de relacions internacionals de les universitats espanyoles i la seua finalitat principal és liderar i coordinar les actuacions de les universitats en matèria d'internacionalització i cooperació al desenvolupament amb la finalitat de potenciar una col·laboració més estreta entre aquestes. Per a fer-ho, té tres comissions de treball: internacionalització, cooperació universitària al desenvolupament i mobilitat.

La doctora Inmaculada Fortanet és professora titular de l’UJI, on ha impartit la seua docència en llengua anglesa i anglès per a l'economia i l'empresa des de l'inici de la universitat. Quant al seu treball de recerca, coordina el GRAPE (Group for Research on Academic and Professional English; www.grape.uji.es). La professora Fortanet també ha publicat llibres en editorials espanyoles i internacionals, així com capítols de llibres i articles en revistes internacionals.