L’UJI incrementa les ajudes per a beques de menjador Aquest augment permetrà incrementar el nombre de beneficiaris dels 190 previstos inicialment fins als 430 estudiants.

10/12/2013 | SCP

• Beques menjador beques-menjador beques_menjador

Cada beca de menjador té una dotació de 200 euros. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, incrementarà la partida destinada a beques de menjador per al curs acadèmic 2013/2014 fins a arribar a una quantitat total de 86.000 euros. Aquest augment permetrà incrementar el nombre de beneficiaris dels 190 previstos inicialment fins als 430 estudiants. Cada beca de menjador té una dotació de 200 euros.

Aquesta mesura obeeix al compromís social  de la Universitat per a pal·liar situacions de dificultat social i econòmica. Així mateix, també és fruit de l'estalvi que s'ha realitzat en altres partides i projectes de la Universitat, el que suposa un increment de 42.000 € respecte a la partida inicial, i de la decisió del Consell de l’Estudiantat de destinar part del seu pressupost a aquestes beques amb una aportació de 6.000 euros. El Consell de Direcció valora positivament aquesta iniciativa de l’òrgan de representació de l’estudiantat.

Gràcies a les beques de menjador, l’estudiant becat té dret a un menú diari en les cafeteries de les facultats de Ciències Humanes i Socials i de Ciències Jurídiques i Econòmiques i de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, fins a un màxim de 45 menús, que s'han de consumir abans del 31 d'octubre de 2014.

Aquestes ajudes són personals i intransferibles i no poden ser utilitzades per cap altra persona que no siga la beneficiària de la beca.