El Consell Social de l’UJI atorga els seus premis anuals Els premis a l'excel·lència docent han recaigut en María Luisa Sanchiz, Mercé Correa i Iván Barreda

13/12/2013 | SCP

• Juan Luis Gómez Colomer consell-social GmezColomer
  • Marisa Sanchiz consell-social Marisasanchiz
  • Merce Correa consell-social MerceCorrea
  • Iván Barreda consell-social ivanbarreda
  • Ninja fever consell-social ninjafever

De dalt a baix: José Luis Gómez Colomer, María Luisa Sanchiz Ruiz, Mercé Correa Sanz, Iván Barreda Tarrazona i els fundadors de Ninja Fever.

El Consell Social de la Universitat Jaume I ha concedit el XV Premi d’Investigació, en la seua modalitat de Trajectòria Investigadora, dotat amb 6.000 euros i diploma, al doctor Juan Luis Gómez Colomer, catedràtic de Dret Processal de l’UJI, pels seus mèrits i reconeixements acreditats.

Juan Luis Gómez Colomer ha desenvolupat la seua extensa trajectòria investigadora en les àrees de Dret Processal Civil i Penal, materialitzada en nombroses publicacions, monografies i articles científics. Ha impartit al voltant de 500 conferències per tot el món, en alemany, italià i anglès; ha dirigit 11 tesis doctorals, i ha participat com a investigador principal de qualificats projectes de recerca. Així mateix, ha tingut una dilatada actuació com a consultor internacional en 13 països d'Amèrica Llatina, la qual cosa el converteix en un referent a escala nacional i internacional.

D'altra banda, el Consell Social també ha atorgat els premis de la V edició del Premi Consell Social a l'Excel·lència Docent Universitària, que han recaigut en María Luisa Sanchiz Ruiz, professora titular d'universitat del Departament d'Educació, de la Facultat de Ciències Humanes i Socials; Mercé Correa Sanz, professora titular d'universitat del Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia de la Facultat de Ciències de la Salut; i Iván Barreda Tarrazona, professor contractat doctor del Departament d'Economia, de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

VI Premi a la Iniciativa Emprenedora Estudiantil

El jurat del VI Premi del Consell Social a la Iniciativa Emprenedora Estudiantil ha acordat concedir aquest guardó, dotat amb sis mil euros i diploma, a Daniel Segarra, enginyer en Informàtica per la Universitat Jaume I, pel seu esperit emprenedor i aposta innovadora.  Segarra ha constituït i posat en marxa amb Eloy Ribera i Emilio Molina, antic estudiant i egressat de l’UJI, respectivament, l'empresa Arcatium Studios S.L., amb nom comercial «Ninja Fever», dedicada al desenvolupament de videojocs per a videoconsoles d'última generació i dispositius mòbils, una iniciativa lligada als valors socials de l'educació i l'entreteniment.

L'activitat de Ninja Fever està centrada en el mercat dels videojocs per a plataformes de contingut descarregable i s'han especialitzat en XNA per a Xbox 360, jocs 3D per a Iphone, i també Wii/Wii Ware/DS/DSi/DSiWare. Són desenvolupadors oficials per a les empreses: Nintendo, Nintendo 3DS, Wii & DSi; Sony PS Vita, PS3, PSP; Apple iPhone, iPod Touch, iPad; Google Android i Microsoft Windows Phone 7 & Xbox LIVE Indie Games.

El lliurament dels premis tindrà lloc el dia 21 de febrer de 2014, en l'acte de celebració de la festa de l'aniversari de creació de la Universitat.