Marisa Salanova ha sigut reelegida presidenta de la Societat Espanyola de Psicologia Positiva

11/11/2013 | SCP

• Marisa Salanova salanova-sepp marisa-salanova

Marisa Salanova, directora del Grup d’Investigació WONT Prevenció Psicosocial de la Universitat Jaume I. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La directora del Grup d’Investigació WONT Prevenció Psicosocial de la Universitat Jaume I Marisa Salanova continuarà com a presidenta de la Societat Espanyola de Psicologia Positiva (SEPP), després d’haver sigut renovada en el càrrec en l’assemblea celebrada aMúrcia a finals d’octubre dins de les I Jornades de Psicologia Positiva. A més, s’incorporaran a la junta directiva de la societat altres dos membres del grup d’investigació castellonenc: la professora Susana Llorens com a secretària i Israel Sánchez-Cardona com a vocal de l’estudiantat.

L’equip d’investigació WONT Prevenció Psicosocial serà l’organitzador del II Congrés de Psicologia Positiva que se celebrarà a Orpesa  del 7 al 10 de maig de 2014, on es presentaran els avanços més interessants en aquest camp científic. A més de les conferències plenàries, comunicacions i pòsters, s’organitzaran una sèrie de talleres sobre psicología positiva aplicada al desenvolupament personal, treball, aula i pràctica clínica.

La Societat Espanyola de Psicologia Positiva és una associació de personal investigador i professionals interessats en aquesta disciplina que té entre els seus objectius promoure una recerca de qualitat en aquest camp, fomentar la formació i actualització permanent dels professionals d’aquest àmbit i vetlar per una aplicació ètica i adequada dels coneixements i aplicacions que se'n deriven.

Pàgina web del grup: www.wont.uji.es

Altres notícies:

Jordi Adell en el programa «Buenas ideas TED»

Antoni Albalat guanya el XVI Premi de Poesia Jaume Bru i Vidal