El Consell de l’Estudiantat de l’UJI dóna la benvinguda als alumnes amb una setmana plena d'activitats

28/10/2013 | SCP

• Setmana benvinguda setmana-benvinguda foto_02_Setmana_Benvinguda_20131028_DLL005_350

La primera jornada s’ha inaugurat amb l'obertura de la fira medieval i d'associacions. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El Consell de l’Estudiantat ha organitzat del 28 al 31 d'octubre de 2013 la Setmana de Benvinguda de la Universitat Jaume I, una setmana cultural plena d'activitats dirigides a la comunitat universitària i a tota la societat castellonenca.

La primera jornada s’ha inaugurat amb l'obertura de la fira medieval i d'associacions seguida de la xarrada «Unitat popular: una eina històrica dels moviments socials», l’inici del concurs de fotografia i la presentació del llibre Circo máximo de Santiago Posteguillo. Així mateix, s'ha projectat la pel·lícula Fénix 1123.

Per a completar el programa del primer dia, a les 17 h hi haurà un concert benèfic al Cafè dels Sentits i a les 17.30 h una xarrada sobre la situació dels drets humans. A les 18.30 h, l'Àgora serà l'escenari del concert que oferirà el cantautor Rafa Xambó, amb el patrocini del Servei de Llengües i Terminologia. A continuació, a les 20 h, l'espectacle T’ho dic sense acritud posarà el punt final a aquesta primera jornada.

Durant quatre dies, tota la comunitat universitària podrà gaudir de nombroses activitats, com ara la fira medieval o la fira d'associacions, que se celebraran a l'Àgora. Així mateix, s'han organitzat nombroses activitats culturals com ara xarrades, conferències, taules redones, projecció de pel·lícules i concerts. També es realitzaran altres activitats lúdiques com ara tallers sobre jocs tradicionals i de taula, grups de conversa en anglès i un cicle de monòlegs. Quant a les activitats esportives, les instal·lacions del Servei d'Esports acolliran competicions de tennis, pàdel, bàsquet i futbol, entre altres.

Programa complet