Els alumnes de Medicina de l’UJI realitzen un curs sobre legislació sanitària

09/07/2013 | SCP

• Curso medicina curs_medicina cursomedicina

El curs ha sigut impartit per la doctora M.ª Ángeles Ceballos Hernansanz amb la col·laboració de la vicedegana de Medicina de l’UJI, María Trinidad Herrero. | FOTO: VOX UJI

El Vicedeganat de Medicina de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I ha realitzat un curs de formació extracurricular per als alumnes de primer i segon de Medicina sobre legislació sanitària vigent.

El curs d'introducció a la legislació sanitària vigent ha tingut com a objectiu que els futurs i futures professionals de la medicina coneguen les lleis que regulen el seu exercici professional, ja que la informació de cada pacient és confidencial i està emparada pel secret professional i la llei de protecció de dades.

Aquest curs ha sigut impartit per la doctora M.ª Ángeles Ceballos Hernansanz (mèdica neuròloga, hidròloga, advocada i responsable d'Instruccions Prèvies de la Comunitat de Madrid) amb la col·laboració de la vicedegana de Medicina de l’UJI, María Trinidad Herrero Ezquerro.