Més de 100 esportistes participen en la Festa de l’Esport de l’UJI L'UJI lliura els premis als guanyadors de les competicions internes i tornejos

17/06/2013 | SCP

• Festa de l'Esport 2013 festaesport festa_esport

Prop de 1.900 universitaris han participat enguany en aquest programa de competició. | FOTO: VOX UJI

Més d’un centenar d’esportistes van participar dijous 13 de juny en la Festa de l’Esport 2013 organitzada pel Servei d’Esports de la Universitat Jaume I en la qual es van lliurar els premis als guanyadors de les competicions internes en les diferents modalitats esportives, tant de les lligues de pàdel, frontennis, tennis, bàdminton i esquaix, com de les lligues de futbol sala i futbol 7, així com dels tornejos d'escacs, tennis taula i bàsquet 3x3.

L’acte ha sigut presidit pel vicerector de Cultura i Extensió Universitària, Wenceslao Rambla, amb la presència de Carlos Hernando, cap del Servei d’Esports, i José Manuel Llaneza, vicepresident del Villarreal Club de Futbol.

En l’acte també s’ha premiat els medallistes dels Campionats d'Espanya Universitaris 2012/2013, en què l’UJI ha aconseguit sis medalles. També cal destacar la col·laboració del Villarreal amb el programa de beques «Villarreal CF –UJI» que ha entregat a esportistes universitaris una dotació econòmica global de 10.000 euros i que, en paraules del mateix Llaneza, «el proper curs serà major». D’aquesta manera, l’equip groguet i l’UJI premien els universitaris que compaginen la seua carrera universitària i esportiva.

Aquest any han participat en aquest programa de competició prop de 1.900 universitaris, components dels més de 500 equips que han estat competint durant vuit mesos amb més de 2.100 partits.