Emprenedors universitaris participen en tallers de finançament per viabilitzar nous projectes

17/06/2013 | LAURA CASTILLO

• Pymefinance camara pymefinance

Juanjo Troyano i Begoña Forés durant el taller. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

Els tècnics de la plataforma Pymefinance Begoña Forés i Juanjo Troyano van impartir, el passat dimecres 12 de juny, un taller pràctic en el Centre de Postgrau de l’UJI en què van donar a conèixer l'eina entre la comunitat universitària. Pymefinance és una plataforma en línia de la Cambra de Comerç de Castelló dirigida a pimes, autònoms i emprenedors en general, a través de la qual els usuaris poden cercar finançament o millorar les gestions econòmiques de les empreses. Mitjançant aquesta eina , els xicotets empresaris també reben ajuda en el seu pla de negoci amb l’objectiu de facilitar-ne la presentació a actors públics i privats interessats a invertir en el desenvolupament de nous projectes.

En la jornada dirigida a la comunitat universitària, els assistents van aprendre com accedir a aquestes fonts de finançament públiques i privades en el moment d’iniciar el seu projecte emprenedor o de cercar el crèdit necessari per augmentar el volum productiu i l’àrea d’influència de la seua empresa. Aquesta sessió s’emmarcava en la Setmana del Finançament de Pimes i Autònoms de la Cambra de Comerç de Castelló, que es va desenvolupar del 10 al 14 de juny en diverses sessions a la capital de la Plana i a les localitats d’Onda i la Vall d’Alba. Experts en la matèria participaren en aquestes trobades oferint tallers pràctics, taules redones i sessions informals sobre treball en xarxa enfocats a la cerca de fons.