ExperimentaUJI

02/10/2017 | SCP

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, integrada en el Servei de Comunicació i Publicacions de l’UJI, ofereix la possibilitat de gravar en vídeo l'experimentació de l'alumnat i professorat, dins del projecte ExperimentaUJI, gràcies al suport de la Fundació Espanyola para la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat i l’Aula Dávalos Fletcher de la Cultura de l’UJI.

Els requisits i les característiques dels vídeos podeu consultar-les en aquesta pàgina.

La UCC+i difondrà el material en aquesta pàgina, en el seu videoblog Ciència TV i en els canals habituals de la universitat i posarà el mateix a disposició dels centres.

Les sol·licituds i qualsevol dubte o consulta sobre aquest tema podeu enviar un correu a ucc@uji.es. Animeu-vos!!