Juliol

Juliol
Recurs d'imatge premi-biennal-quimica index

Premi pòster Biennal Química

L'alumna participa en el programa universitari «Estudia i investiga» sota la tutela del professor Florenci V. González Adelantado, de l’Àrea de Química Orgànica.

Recurs d'imatge alzheimer_precipita index

L'UJI inicia un projecte de micromecenatge per a investigar l'Alzheimer

El Grup de Neurobiotecnologia de la Facultat de Ciències de la Salut ha utilitzat la plataforma Precipita de la FECYT i ha obtingut més de 4.000 euros per a desenvolupar l’estudi

fotografia de la presentació del projecte interpretacio-judicial index

Interpretació judicial

S’està desenvolupant una pàgina web i una aplicació mòbil amb un protocol de conducta, un codi de bones pràctiques i altres recursos en diverses llengües

Estrella Luna Díez presidenta-ceru index

Societat de Científics Espanyols a Regne Unit

SRUK/CERU va ser creada per a promoure la comunicació dins de la comunitat d’investigadors espanyols que desenvolupen la seua tasca investigadora al Regne Unit.

Fotografia tesi Antonio Alcoholado tesi-alcoholado index

Tesi Antonio Alcoholado

Aquesta recerca explica des dels punts de vista gramatical, històric i literari la tendència de l'espanyol a articular en una mateixa síl·laba vocals que en l'escriptura corresponen a síl·labes diferents.

Recurs d'imatge connexions-neuronals index

Connexions neuronals

La Unitat Mixta de Neuroanatomia Funcional de les universitats de València i Jaume I de Castelló ha descrit per primera vegada el mapa complet de les connexions neuronals del nucli cortical anterior de l’amígdala.

Recurs d'imatge musica-cervell index

Tocar un instrument musical millora la connectivitat audiomotora en el cervell

Tocar un instrument musical al llarg de la vida millora la connexió entre la zona de l'audició i la zona motora segons ha revelat un estudi del grup Neuropsicologia i Neuroimatge Funcional de l'UJI i la Universitat McGill de Canadà.

Recurs d'imatge tesi-sergi-serra index

«L’assaig seriat de Joan F. Mira: anàlisi pragmaestilística i virtualitats per a l’educació discursiva»

Serra ha obtingut una nota d'excel·lent cum laude per unanimitat, en un acte al que ha assistit el mateix Joan Francesc Mira.