Gener

09/01/2017 | SCP

Gener

• Primera Consolidator Grant europea de dos milions d’euros per a produir cèl·lules solars

El professor Iván Mora Seró ha aconseguit el finançament de No-LIMIT en una de les convocatòries europees més competitives. Només 314 projectes dels 2.035 presentats han sigut aprovats pel Consell Europeu d’Investigació.

• Projecte Innnova-3

L’objectiu és millorar la formació de l’estudiantat dels graus en Mestre de l’UJI mitjançant la col·laboració amb els centres de formació de persones adultes de Castelló.

• Monitorar l'entorn

El grup d'investigació Geospatial Technologies de la Universitat ha desenvolupat una plataforma aplicable en camps com ara l'agricultura intel·ligent, la indústria 4.0 o la gestió de ciutats intel·ligents.

• Delinqüència tecnològica

El projecte de recerca té per objecte l'anàlisi crítica de la política criminal espanyola en matèria de delictes comesos mitjançant l'ús de les noves tecnologies les víctimes de les quals o l’autoria de les quals són menors o joves vulnerables.

• Agressivitat maternal

L’estudi desenvolupat pel grup NeuroFun ha cartografiat l'acció de l’hormona prolactina al cervell de les femelles, que desencadenaria una gran motivació per a tenir cura dels fills.

• Estratègies transmèdia

Una recerca coordinada pel professor Esteban Galán estudia l'aplicació d'estratègies transmèdia per a la creació de continguts dirigits al públic infantil.

• Materials fotovoltaics menys tòxics

Sunflower ha facilitat la fabricació industrial de cèl·lules solars més eficients i econòmiques amb dissolvents no halogenats que eviten la contaminació.

• Participació juvenil

L'estudi d’Arecia Aguirre García-Carpintero analitza les dinàmiques d'associació a la Casa de Joventut La Maranya de Benicàssim.