Març

20/12/2016 | SCP

Març

• Demostren que amb la baixada del preu del petroli augmenten les emissions de CO2

Veuen necessari el disseny d'una estructura d'impostos que reduïra el consum d'energies fòssils i promoguera energies més netes.

• Reunió projecte REMEB

Els objectius són la implementació i validació d'un biorreactor de membranes ceràmiques de baix cost en una Estació Depuradora d'Aigües Residuals.

• Oportunitats inicials

Un estudi en el qual participa l’UJI reflecteix que la mínima possibilitat individual de millora porta a pensar que la societat és més justa

• Monitor de dolor

Investigadores del Labpsitec de l'UJI i professionals i investigadors de la Clínica del Dolor de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron han desenvolupat una aplicació mòbil que mesura l'efectivitat del tractament per al dolor.