L’UJI participa en un estudi socioeconòmic de les persones majors de 55 anys

03/10/2016 | SCP

El Laboratori d’Economia Experimental de la Universitat Jaume I realitzarà durant el mes de novembre un estudi socioeconòmic sobre la presa de decisió en situacions econòmiques de les persones majors de 55 anys, en el marc d’un projecte d’investigació finançat pel Centre d’Investigacions de la Comissió Europea a Ispra (Itàlia).

L’activitat, que durarà al voltant de dues hores, estarà supervisada pels investigadors de la Comissió Europea que es desplaçaran la universitat pública de Castelló i per membres del laboratori experimental de l’UJI. Les persones majors de 55 interessades a participar en l’estudi remunerat poden enviar un correu a lee.eco.uji@gmail.com o contactar telefònicament en el 964 387 629.

Formulari d'inscripció

Més informació: lee.uji.es