Juny

20/12/2016 | SCP

Juny

• Reciclatge petit electrodomèstic

La campanya de recollida de residus de Petit Aparell Elèctric i Electrònic porta recollits fins al moment més de 900 quilos.

• El gust d'investigar 2014
    «El gust d’investigar»

La setena edició del concurs «El gust d’investigar» ha rebut 40 treballs d’investigació, la meitat dels quals es presentaran durant la reunió científica.

• Difusió investigació

L’investigador Santiago Luis del Grup de Química Supramolecular i Sostenible ha participat en el Simposi Internacional de Química en Microescala i en el Taller Internacional de Química Verda en la Universitat Iberoamericana.

• Joves científics

El lliurament de premis i diplomes de la VII Reunió Científica «El gust d'investigar» ha posat el punt final a una jornada, i a un any de treball, que ha reunit el 16 de juny de 2015 més d’un centenar de persones, entre estudiantat i professorat.

• Carmen Lázaro i Rosana Gallardo.
    Bandegen la idea de “alegalitat” de la policia com a mediadora

Un estudi realitzat per la professora Carmen Lázaro del Departament de Dret Públic reivindica les oportunitats que obri la mediació policial, al funcionament de la qual se li atribueix encara una gran dosi de “alegalitat”.

• Rànquing CYD

El Rànquing CYD 2015 mostra el lideratge de la Universitat Jaume I en l'àmbit de la recerca, que la situa com la cinquena universitat entre les 60 analitzades en l'estudi amb millors indicadors de recerca.