Maig

Maig

• GI-N2K
    Projecte de millora de la formació en Informació Geogràfica

El grup de recerca GEOTEC participa en un projecte europeu que cerca alinear la formació d'experts en Informació Geogràfica a la demanda real del mercat.

• Investigadors PHOCS.
    Milloren l'obtenció d'hidrogen a partir d'aigua i llum solar

Investigadors del grup de Dispositius Fotovoltaics i Optoelectrònics han desenvolupat un dispositiu orgànic que permet reduir l'aigua a hidrogen a partir únicament de llum solar de forma econòmica i estable.

• Colonies científiques
    Colònies científiques

El vicerectorat d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat i la Unitat de Suport Educatiu organitzen la tercera edició de les Colònies Científiques que tindran lloc del 22 al 26 de juny i en el que podran participar 34 estudiants i estudiantes de Batxillerat i cicles formatius de grau superior.

• FIRUJICIÈNCIA

L’activitat, oberta per tothom, estarà en marxa en dos horaris, de 13 a 15 hores i de 16 a 18 hores. Els participants trobaran activitats orientades a públic de totes les edats, des de l’etapa d’educació infantil fins a l’edat adulta.

• Projectes europeos

L'UJI és la tercera universitat i la cinquena entitat de la Comunitat Valenciana que més recursos econòmics ha obtingut de la concessió de projectes europeus.

• Crowdfunding per les energies renovables

Luca Bertoluzzi, físic de l'UJI, ha iniciat una campanya de crowdfunding per finançar un curt d’animació que servirà per a recolzar la investigació d’energies renovables.

• Curs de formació ITN-Marie Curie SEWPROF.
    Xarxa europea sobre drogues d'abús en aigües residuals

L'UJI participa en el projecte europeu SEWPROF que està permetent formar a 15 investigadors i investigadores, dues d'elles procedents del campus castellonenc, en l'àmbit de l'epidemiologia d'aigües residuals.

• Pèrdua drets laborals

La tesi d'Antonia Garrido Heras ha posat en relleu la desaparició de quasi totes les garanties i drets dels representants i organitzacions sindicals.

• Enrique Quintana i Rafael Mayo.
    Reduir el consum energètic en supercomputació

El projecte Exa2green aconseguirà reduir en un 80% el consum energètic d'una aplicació de simulació meteorològica, un avanç els resultats del qual es podran traslladar en un futur a noves aplicacions.

• Tesi Ángel Alloza

La tesi presentada i defensada per Ángel Alloza Losana, director general del think tank Corporate Excellence - Centri for Reputation Leadership, analitza i avalua la validesa i robustesa mètriques d'un indicador global de reputació concret.