Març

30/03/2015 | SCP

Març

• Tarek-Taher Jaber López
    Rebutjar un suborn genera més estrès que acceptar-lo

L'estudi sobre aspectes fisiològics i conductuals de la corrupció desenvolupat per investigadors de l'UJI revela una tendència majoritària a actuar de forma ètica i mostra l'efectivitat de l'amenaça d'un possible castic.

«Connecta amb la ciència»

Per quart any consecutiu, el programa Campus Obert de la Universitat Jaume I de Castelló, amb la col·laboració de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i de l’Ajuntament de Sagunt, ha organitzat les jornades divulgatives «Connecta amb la ciència a la Seu del Camp de Morvedre».

• Millora per al tractament del càncer de mama amb tamoxifèn

El mètode permet conèixer en un curt espai de temps com metabolitza cada pacient el fàrmac, informació que és de gran utilitat per a conèixer la possible resposta al tractament i ajustar la dosi del fàrmac.

• Projecte Dados
    Estudien la influència de l'esport en l'adolescència

Busquen alumnes d'ESO per un estudi sobre la influència de l'esport en la salut, el benestar i el rendiment acadèmic

• Dieta mediterrània

Els beneficis per a la salut de la dieta mediterrània són coneguts. A més de ser més sana, un recent article conclou que el menú que tradicionalment es consumeix a Espanya deixa una petjada de carboni menor que les d'EUA o Regne Unit.

• U-Ranking del BBVA i l’IVIE

La universitat pública de Castelló se situa en el grup d’universitats situades en el cinquè lloc en productivitat, segons indica el Rànquing Issue elaborat per la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques.