Febrer

12/02/2015 | SCP

Febrer

• Investigació matemàtica

Professorat del Departament de Matemàtiques de l’UJI ha compartit avui amb l’estudiantat del Grau de Matemàtica Computacional els seus projectes d’investigació.

• En què investiguen els matemàtics de l'UJI?
    Recerca matemàtica

Professorat del Departament de Matemàtiques explica a l'estudiantat els seus projectes d’investigació, en el marc de la jornada «En què investiguen els matemàtics de l’UJI?».

• Tesi Lucía Casajús
    Ràdio universitària i xarxes socials

La ràdio universitària troba a les xarxes socials un nou espai per a la difusió dels seus continguts que inaugura noves formes de relació amb el públic.

• Diego Moliner
    Risc de lesions al futbol professional

El risc de lesió durant els partits de competició és dotze vegades superior que durant les sessions d'entrenament en els jugadors de la LFP.

• Francisco Ramos, Edbar Bresó i Clara Andrés.
    App per avaluar emocions en casos d'autisme

Investigadors de l'UJI treballen en el desenvolupament d'una aplicació mòbil per a l'avaluació de la competència emocional de xiquets i xiquetes amb autisme a través del programa Start UJI.

• Concurs de Cristal·lització a l'Escola
    Vídeos cristal·lografia

Tres equips espanyols han estat guardonats amb una medalla d'or en el concurs de vídeos de creixement cristal·lí organitzat amb motiu de la celebració de l'Any Internacional de la Cristal·lografia.

• Edgar Bresó
    Guardó per Edgar Bresó

El professor Edgar Bresó de l’àrea de Psicologia Social de la Universitat Jaume I ha sigut guardonat amb una menció honorífica ex aequo en el X Premi Científico-Tècnic «Ciutat d’Algemesí» per a joves investigadors.

• Luis Lizán Tudela
    Pagament tractament càncer

Lizán assegura que tots els col·lectius “estan disposats a pagar més per millores en el tractament del càncer respecte al qual ens diu els valors que s'utilitzen actualment en el nostre entorn".

• BIOTICA
    Projecte europeu

L'empresa de biotecnologia BIOTICA S.L., situada al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló (Espaitec), ha aconseguit un projecte europeu dins del Programa Marc de Recerca i Innovació Horizon 2020 que li permetrà desenvolupar i comercialitzar un sistema de detecció i quantificació en línia de Legionella.

Apnea del son

Conèixer la prevalença de la malaltia entre la comunitat universitària és l'objectiu principal de l'estudi presentat ahir en espaitec