Setembre

Setembre

• ciencia excelent
    Audiovisuals científics

La UCC+i de l'UJI ha produït sis vídeos dirigits a promoure alguns grups de recerca d'excel·lència, fomentar les vocacions científiques i conscienciar de la importància de la ciència en el progrés de la societat.

• Forn ITC
    Projecte Reducer

L'Institut de Tecnologia Ceràmica i Azulev han treballat 18 mesos en el projecte europeu Reducer amb el qual han reduït el consum de gas natural de l'empresa un megawatt anual i les emissions de CO2 1.100 tones a l'any.

• Revista adComunica
    Revista «adComunica»

La revista adComunica, editada per l’associació adComunica i els Departaments de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Complutense de Madrid, ocupa el lloc número 13 d’Espanya en l’àmbit de les revistes científiques de comunicació.